Jak zacząć zarabiać pieniądze na wypełnianiu ankiet? Czy na ankietach online można zarobić? Jeśli zadajesz sobie te pytania, ten artykuł jest dla Ciebie.

Zarabianie na ankietach jest proste.

Aby rozpocząć wystarczy zarejestrować się w serwisie (SwiatAnkiet) i następnie aktywować konto. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Na Twojego email’a wyślemy link aktywacyjny. Robimy to po to, aby zweryfikować czy podane przez Ciebie dane są prawidłowe oraz czy adres email działa. To ważne. Zawsze podawaj prawdziwe dane w trakcie rejestracji oraz adres email, z którego na co dzień korzystasz. To na ten adres będziemy wysłać zaproszenia oraz płatne ankiety.

Dlaczego płacicie za wypełnianie ankiet.

To proste. Firmy, z którymi współpracujemy oferują swoje produkty lub usługi osobom takim jak Ty. Aby wyróżnić się na rynku oraz zaproponować jak najlepszy produkt prowadzą badania rynku oraz opinii. My im w tym pomagamy łącząc dwa światy – firmy (biznes) oraz respondentów (konsumentów).

Czy moje dane są bezpieczne.

Tak. Spełniamy wymogi rozporządzenia RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych), wymogi polskiego prawa oraz rekomendacje ESOMAR. Twoje dane u nas zawsze są bezpieczne oraz w pełni anonimowe. Nie sprzedajemy danych, a jedynie umożliwiamy przeprowadzenie badania na wybranej grupie respondentów (np. kierowcy samochodów, nie starszych niż 3 lata, mieszkający w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu). Dlatego tak ważne jest rzetelne wypełnianie profilu respondenta. Dzięki temu możemy szybko dotrzeć do właściwej grupy osób i przeprowadzić niemal dowolne badanie.

Dla kogo przeznaczone są ankiety online.

Nie ma ograniczeń. Nie ważne czy jesteś kobietą czy mężczyzną. Czy jesteś stary czy młody. Znajdziemy coś dla Ciebie. Prowadzimy badania dla różnych marek, organizacji oraz firm. Prowadzimy płatne ankiety dla graczy, kierowców samochodów, osób interesujących się sportem, kibiców, pracowników firm, mam, ojców, managerów, studentów, posiadaczy zwierząt domowych, użytkowników telefonów komórkowych, osób aktywnie spędzających czas, osób podróżujących samolotami, widzów, słuchaczy radia, … i wielu innych. Tematy prowadzonych badań są tak szerokie i różne jak świat, który nas otacza.